eRejestracja

gemelli 2

 

Witamy na stronie rejestracji online do naszych Poradni

 

SKRÓCONA INSTRUKCJA OBSŁUGI PANELU E-REJESTRACJI

1. Przy pierwszorazowym logowaniu w rejestracji online proszę wejść w zakładkę UTWÓRZ KONTO i nadać indywidualne hasło.

2. Po zalogowaniu się na konto proszę wybrać zakładkę WOLNE TERMINY.

W celu wyszukania dostępnych terminów wizyty wystarczy wybrać tylko jedną z opcji:

  • wybór świadczenia - filtr "Rodzaj wizyty"
  • wybór placówki - filtr "Specjalność"
  • wybór lekarza - filtr "Personel"    
  • wybór NFZ/Prywatne - filtr "Zakres świadczeń"                                           

Poszczególne filtry można łączyć w celu bardziej szczegółowego wyszukania. Ze względu na aktualne ograniczenia oprogramowania filtry nie działają spójnie, co może utrudnić znalezienie terminu. W takim przypadku proszę użyć mniejszej ilości filtrów.

3. Na maila podanego przy utworzeniu konta zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji wizyty (wiadomość wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać)

4. W zakładce PANEL PACJENTA  dostępne są MOJE REZERWACJE gdzie istnieje możliwość zmiany terminu lub odwołania wizyty.
Prosimy nie korzystać z pozostałych funkcji w PANELU PACJENTA  - są one obecnie nieaktywne.

(pełna instrukcja znajduje się w zakładce POMOC)

UWAGA

W razie niemożności zgłoszenia się na umówiony termin wizyty uprzejmie prosimy o jej odwołanie. Każda nieodwołana wizyta uniemożliwia rejestrację innej Pacjentki potrzebującej porady lekarskiej.

Odwołać wizytę można na trzy sposoby:

1. logując się na swoje konto

2. dzwoniąc    12 444 666 5  wew. 1 godz. 9.00-16.00

3. korzystając z formularza naszej strony: odwołanie wizyty


Jakiekolwiek problemy z działaniem rejestracji online prosimy zgłaszać: rejestracja@gemelli.pl

 

 REGULAMIN PORTALU NZOZ GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA GEMELLI 

§ 1 [Definicje i interpretacja] 

  1. Słowa i wyrażenia zapisane w niniejszym Regulaminie wielką literą mają następujące znaczenie: Gemelli - oznacza Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ginekologii i Położnictwa Gemelli spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, na os. Jagiellońskie 1, 31-832 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000176842, NIP: 6782696242, REGON: 351570375 o kapitale zakładowym w wysokości 109.800 zł, prowadzącą Kliniki. 
  2. Klinika - oznacza placówkę świadczącą usługi zdrowotne prowadzoną przez Gemelli. 
  3. Konto - oznacza wydzielony w Portalu obszar, powiązany z konkretnymi danymi (w tym osobowymi) podanymi przez Użytkownika przy Rejestracji, przeznaczony dla Użytkownika i umożliwiający mu dokonywanie rezerwacji online terminów usług świadczonych w Klinikach oraz ich odwoływanie, a także przeglądanie zarezerwowanych terminów. 
  4. Portal - oznacza stworzony przez Gemelli serwis informatyczny dostępny pod adresem: https://gemelli.net.pl/portal. 
  5. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. 
  6. Rejestracja – oznacza wprowadzenie do Portalu danych (w tym osobowych) umożliwiających identyfikację Użytkownika w celu utworzenia jego Konta, akceptację Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. 
  7. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). 
  8. Umowa - oznacza umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartą pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą z chwilą aktywacji Konta w Portalu, na zasadach określonych w Regulaminie i dotyczącą świadczenia przez Usługodawcę usługi polegającej na utrzymaniu Konta Użytkownika w Portalu, wraz z wszystkimi jego funkcjonalnościami. 
  9. Usługi - oznaczają wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę Użytkownikowi na podstawie Umowy, w tym usługa utrzymania Konta Użytkownika w Portalu, usługa dokonywania rezerwacji online terminów usług świadczonych w Klinikach, ich odwoływania oraz przeglądania zarezerwowanych terminów. 
  10. Usługodawca - oznacza Gemelli. 
  11. Użytkownik - oznacza osobę fizyczną (w tym pacjenta), która dokonała Rejestracji i aktywacji Konta. 
  12. Nagłówki zostały zamieszczone wyłącznie dla wygody i nie mają wpływu na interpretację Regulaminu; 
  13. Odniesienia do wyrazów w liczbie pojedynczej obejmują liczbę mnogą i vice versa. 

 

§ 2 [Postanowienia wstępne] 

    1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: rodzaje i zakres Usług; 
      1. warunki świadczenia Usług, w tym: wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Portalem; 
      2. zakaz dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. 
      3. warunki zawierania i rozwiązywania Umowy; 
      4. tryb postępowania reklamacyjnego. 
      5. Warunkiem korzystania z Usług świadczonych w ramach Portalu jest dokładne zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz ich akceptacja. 
      6. Regulamin jest ogólnie dostępny pod adresem https://gemelli.net.pl/portal. Każdy ma możliwość pozyskania, odtwarzania i utrwalania treści Regulaminu w sposób nieodpłatny, w tym poprzez zapisanie na nośniku lub wydrukowanie. 
      7. Korzystanie z Portalu jest bezpłatne oraz jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. 
      8. Kontakt z Usługodawcą jest możliwy pod numerem telefonu: 12 444 666 5 oraz pod adresem mailowym: biuro@gemelli.pl lub rejestracja@gemelli.pl. 

 

§ 3 [Rejestracja i korzystanie z Konta] 

  1. Każdemu Użytkownikowi, w wyniku Rejestracji otwierane jest w Portalu indywidualne Konto, za pośrednictwem którego możliwe jest korzystanie z Portalu. 
  2. Użytkownik przy Rejestracji podaje swoją nazwę użytkownika (która służyć będzie jako login) oraz hasło. Hasło musi mieć co najmniej 12 znaków długości, zawierać co najmniej jedną małą literę, jedną dużą literę i jeden znak specjalny lub cyfrę. 
  3. Rejestracja Konta wymaga podania przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym następujących danych: imię i nazwisko; 
  4. numer PESEL; 
  5. data urodzenia; 
  6. płeć; 
  7. adres zamieszkania; 
  8. adres mailowy; 
  9. nr telefonu komórkowego. 
  10. Rejestracja Konta wymaga podania przez Użytkownika preferowanego rodzaju komunikacji związanej z zarezerwowanymi terminami usług świadczonych w Klinikach: e-mail albo SMS. W przypadku problemów z wysłaniem wiadomości SMS wysłana zostanie wiadomość mailowa. 
  11. Rejestracja Konta wymaga akceptacji przez Użytkownika Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wysyłanie powiadomień związanych z zarezerwowanymi terminami. 
  12. Konto aktywowane jest poprzez wygenerowany i przesłany na adres mailowy podany przez Użytkownika przy rejestracji link. Aktywacja wymaga otwarcia przesłanego linku. Po aktywowaniu konta przez Użytkownika, proces Rejestracji dobiega końca. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie zakończenia procesu Rejestracji na podany przy Rejestracji adres mailowy. 
  13. Po pomyślnej Rejestracji, Użytkownik każdorazowo loguje się na swoje Konto przy użyciu nazwy użytkownika (loginu) oraz hasła, podanych przy Rejestracji. 

 

 

  1. W przypadku zapomnienia hasła, Użytkownik może użyć opcji „resetowania hasła”. Na przypisany do Konta adres e-mail zostanie wysłany kod, który po jego wprowadzeniu umożliwi Użytkownikowi zmianę hasła do Konta. 
  2. Szczegółowa instrukcja korzystania z Konta dostępna jest na Portalu. 

 

§ 4 [Techniczne aspekty korzystania z Portalu] 

  1. W celu uzyskania dostępu do Portalu i założonego w nim Konta wymagane jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę internetową, która zapewnia obsługę plików cookies oraz skryptów Javascript. Dla prawidłowego działania Portalu i Konta, rekomenduje się korzystanie z następujących przeglądarek: Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Opera lub Safari. 
  2. Dla bezpieczeństwa korzystania z Portalu oraz danych przypisanych do Konta urządzenie, z którego korzysta Użytkownik posiadać powinno aktualne wersje systemu operacyjnego, oprogramowania antywirusowego oraz przeglądarki internetowej. Zaleca się, aby login i hasło używane przez Użytkownika w żadnym wypadku nie były przez niego udostępniane innym osobom. 
    1. Zgodnie z wymogami wynikającymi z art. 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. Usługodawca informuje, iż: analizuje zanonimizowane informacje Użytkowników w celu ulepszania korzystania z Portalu oraz korzysta z plików cookies; 
      1. mimo stosowania przez Usługodawcę systemów zabezpieczających przed nieuprawnionym oddziaływaniem osób trzecich, potencjalnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z Portalu są: złośliwe oprogramowanie (malware) rozpowszechnione w środowisku sieciowym – różnego rodzaju oprogramowanie stworzone z myślą o uszkodzeniu danych lub urządzenia albo przejęciu nad nimi kontroli, takie jak wirusy, robaki, trojany itd.; 
      2. możliwość wyłudzania poufnych informacji (phishing) poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne i pochodzące od Usługodawcy; 
      3. przełamanie protokołów kryptograficznych wykorzystywanych w wymianie informacji pomiędzy systemami teleinformatycznymi, a w konsekwencji umożliwienie przechwytywania przekazywanych informacji; 
      4. podrabianie protokołów i certyfikatów bezpieczeństwa zabezpieczających Portal. 

 

§ 5 [Rodzaje i zakres Usług] 

  1. Z chwilą Rejestracji i aktywacji Konta Użytkownik otrzymuje możliwość korzystania z Usług dostępnych w Portalu. Korzystanie z Usług jest bezpłatne i możliwe 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyjątkami dla zaplanowanych przerw technicznych. 
  2. Za pośrednictwem Konta na Portalu dokonywać można rezerwacji online terminów usług świadczonych w Klinikach oraz ich odwoływania, a także przeglądać zarezerwowane przez Użytkownika terminy. 
  3. W celu wyszukania dostępnych terminów wystarczy wybrać jedną z dostępnych opcji filtrowania: wybór świadczenia - filtr "Rodzaj wizyty"; 
  4. wybór placówki - filtr "Specjalność"; 
  5. wybór lekarza - filtr "Personel"; 
  6. wybór NFZ/Prywatne - filtr "Zakres świadczeń". 

 

Poszczególne filtry można łączyć w celu bardziej szczegółowego wyszukania. 

  1. Po wyborze terminu usługi świadczonej w Klinikach i jego rezerwacji, na adres mailowy Użytkownika wysłana zostanie automatyczna wiadomość z potwierdzeniem zarezerwowanego terminu. 
    1. W razie niemożności stawienia się na zarezerwowany termin, Użytkownik powinien odwołać rezerwację, w celu umożliwienia rezerwacji zwolnionego terminu innym pacjentom Gemelli. Odwołanie terminu możliwe jest na trzy sposoby: poprzez zakładkę MOJE REZERWACJE w PANELU PACJENTA; 
    2. telefonicznie – nr 12 444 666 5 wew. 1; 
    3. poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Portalu (nie wymaga zalogowania). 
    4. PANEL PACJENTA przypisany do Konta zawiera zakładkę MOJE REZERWACJE, umożlwiającą przeglądanie zarezerwowanych terminów usług świadczonych w Klinikach, zmianę terminu lub odwołanie usługi. 

 

§ 6 [Prawa i obowiązki Użytkownika i Usługodawcy] 

  1. Każdy Użytkownik jest obowiązany korzystać z Portalu zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. 
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności o charakterze dyskryminującym i obraźliwym lub nawołujących do popełnienia przestępstwa. 
  3. Użytkownik nie może podejmować działań nakierowanych na zakłócanie pracy Portalu lub uciążliwych dla innych Użytkowników, takich jak powtarzające się dokonywanie rezerwacji terminów usług świadczonych w Klinikach połączone z brakiem zamiaru stawiennictwa czy podejmowanie działań obliczonych na przeciążenie systemu teleinformatycznego obsługującego Portal. 
  4. W przypadku powtarzającego się naruszenia Regulaminu, dostęp Użytkownika do Konta może zostać zablokowany. 
  5. Świadczenie Usług przez Usługodawcę odbywa się zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo przerw w możliwości korzystania z Usług, wynikających z konieczności przeprowadzenia zaplanowanych przerw technicznych oraz podjęcia działań w celu przywrócenia poprawnego działania Portalu w razie jego awarii. 

 

§ 7 [Warunki zawierania i rozwiązywania Umowy] 

  1. Zawarcie Umowy następuje z chwilą aktywacji Konta w wyniku pomyślnej Rejestracji. 
  2. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. 
  3. Z chwilą zawarcia Umowy Użytkownik otrzymuje dostęp do Konta oraz Usług świadczonych za jego pośrednictwem. 
  4. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę w drodze pisemnej (na adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ginekologii i Położnictwa Gemelli sp. z o.o., os. Jagiellońskie 1, 31-832 Kraków) lub mailowej (biuro@gemelli.pl lub rejestracja@gemelli.pl) w sposób dowolny, ale jednoznacznie ujawniający wolę odstąpienia od Umowy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie informacji dotyczącej woli odstąpienia od Umowy przed upływem 

 

 

powyższego 14-dniowego terminu. Wpływ oświadczenia złożonego drogą mailową zostanie Użytkownikowi potwierdzony w drodze wiadomości na adres mailowy Użytkownika podany przy Rejestracji. Oświadczenie złożone po ww. terminie zostanie przez Usługodawcę potraktowane jako wypowiedzenie Umowy zgodnie z ust. 7-8 poniżej. 

5. Oświadczenie o odstąpieniu może być także złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i wysłane drogą pisemną lub mailową. 

6. W przypadku odstąpienia od Umowy uważa się ją za niezawartą. Utworzone Konto jest niezwłocznie usuwane z Portalu. 

7. Użytkownik ma także prawo wypowiedzenia Umowy w każdym momencie bez podania przyczyny poprzez przesłanie oświadczenia drogą pisemną na adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ginekologii i Położnictwa Gemelli sp. z o.o., os. Jagiellońskie 1, 31-832 Kraków lub mailową na adres biuro@gemelli.pl lub rejestracja@gemelli.pl o treści dowolnej, ale jednoznacznie ujawniającej wolę wypowiedzenia Umowy. Wpływ oświadczenia złożonego drogą mailową zostanie Użytkownikowi potwierdzony w drodze wiadomości na adres mailowy Użytkownika podany przy Rejestracji. 

8. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem 7 dni od dnia wpływu oświadczenia o wypowiedzeniu. Po upływie okresu wypowiedzenia Konto jest niezwłocznie usuwane z Portalu. 

 

§ 8 [Reklamacja] 

    1. Wszelkie nieprawidłowości działania Portalu mogą być zgłaszane przez Użytkownika poprzez złożenie reklamacji: drogą pisemną na adres Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ginekologii i Położnictwa Gemelli sp. z o.o., os. Jagiellońskie 1, 31-832 Kraków; lub 
    2. drogą mailową na adres biuro@gemelli.pl lub rejestracja@gemelli.pl. 
    3. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać: imię i nazwisko Użytkownika; 
    4. adres do korespondencji; 
    5. adres mailowy, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Użytkownik zgłosi w treści reklamacji taką formę preferowanego kontaktu w jej sprawie; 
    6. dokładny opis przyczyn reklamacji oraz datę stwierdzenia nieprawidłowości; 
    7. żądanie Użytkownika; 
    8. preferowany przez Użytkownika sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 
    9. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 1 miesiąca od dnia jej złożenia. Termin ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, o czym Użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z preferowaną formą kontaktu w sprawie reklamacji. 
    10. W przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dodatkowych informacji lub wyjaśnień, Usługodawca zwróci się do Użytkownika z prośbą o przedłożenie dodatkowych informacji lub wyjaśnień, które powinny być udzielone przez Użytkownika w terminie 14 dni od otrzymania prośby. 

 

§ 9 [Zasady przetwarzania danych osobowych] 

  1. Gemelli jest administratorem danych osobowych Użytkowników podanych przy Rejestracji w celu niezbędnym do nawiązania, wykonania i rozwiązania Umowy na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne 

 

 

rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) („RODO”) (Art. 6, ust. 1, lit. b RODO) i niniejszym Regulaminie. Przetwarzanie danych osobowych Użytkownika dla celów innych niż określone powyżej, jest możliwe jedynie po uzyskaniu osobnej, wyraźnej zgody Użytkownika. Zmiana przez Użytkownika danych osobowych przypisanych do jego Konta lub zamieszczenie przez Użytkownika dodatkowych danych osobowych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie także takich danych osobowych w opisanych wyżej celach. 

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny zawarcia Umowy. 

3. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem mailowym biuro@gemelli.pl lub numerem telefonu 12 444 666 5. 

4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez Gemelli znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://gemelli.pl/polityka-prywatnosci. 

 

§ 10 [Postanowienia końcowe] 

  1. W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu stosuje się właściwe przepisy polskiego prawa, w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgodnie z treścią przepisu art. 3a ust. 2, do niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy art. 12 ust. 1 pkt 1-12 i ust. 2, art. 13, art. 14, art. 15 ust. 1 i 3, art. 19, art. 21-24, art. 26-37 oraz art. 38 ust.1 pkt 1, 3-6 i 8 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Regulaminie, które wejdą w życie po upływie 7 dni od dnia zawiadomienia Użytkownika o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Użytkownika nastąpi przez wysłanie wiadomości o zmianie Regulaminu na adres mailowy wskazany podczas zakładania Konta lub poprzez opublikowanie informacji o zmianie Regulaminu na Portalu. Do rezerwacji terminów usług świadczonych w Klinikach dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie dokonania takiej rezerwacji. 
  3. W przypadku braku akceptacji zmian, Usługodawca może wypowiedzieć Umowę zgodnie z postanowieniami § 7 ust. 7-8 niniejszego Regulaminu. Dalsze korzystanie z Portalu jest równoznaczne z akceptacją zmian Regulaminu. 
  4. Wygląd graficzny Portalu, treści na nim zamieszczone, logo, znaki towarowe oraz oprogramowanie służące do jego obsługi podlegają ochronie prawnej. Żadne z powyższych treści prezentowanych na Portalu nie może być powielana lub rozpowszechniana bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy. 

 

Załączniki: 

1) Formularz odstąpienia od Umowy 

 

Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od Umowy 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

……..…………………………………….. 

(miejscowość i data) 

Od: 

Imię i nazwisko:………………………………………………… 

Adres do korespondencji:…………………………………………….. 

Do: 

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ginekologii i Położnictwa Gemelli sp. z o.o. 

os. Jagiellońskie 1, 31-832 Kraków 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną polegających na utrzymaniu Konta Użytkownika w Portalu Gemelli, zawartej z Gemelli w dniu…………………………… (data aktywacji Konta) 

….………………………………………………….. 

Podpis Użytkownika 

(jeżeli formularz przesyłany jest drogą pisemną)